Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 12, 2006
Image Size
126 KB
Resolution
600×848
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,351
Favourites
27 (who?)
Comments
45
Downloads
83
×
::..Ryoma and Kevin..:: by milena-gorska ::..Ryoma and Kevin..:: by milena-gorska
Ok.. I know that it is not my best work, but I have still a big problem with buildings.

Pic for . I hope you will like it :)
Add a Comment:
 
:iconmilena-gorska:
milena-gorska Featured By Owner Jun 27, 2006  Hobbyist Digital Artist
do tego jeszcze pedzle doliczyc trzeba :P.. potrzebne beda zapewne rozne grubosci.. wyjdzie ze 30 zl, w tej chwili nawet tylu nie mam XD.. ale zaczynam prawdopodbnie od jutro letnia prace wiec wkrotcemoze sie to zmieni XD
Reply
:iconshenik:
shenik Featured By Owner Aug 19, 2006  Hobbyist Photographer
Dobre akwarele to ja mam, mogę ci pożyczyć... szczegół że trochę stare :P Z pędzlami gorzej. Jeden do akwarelek się po domu pałętał, ale co ja z nim zrobiłam to już pojęcia nie mam.
Reply
:iconmilena-gorska:
milena-gorska Featured By Owner Aug 19, 2006  Hobbyist Digital Artist
na post.pl nie doszlo... sprawdzaj na hotmailu
Reply
:iconshenik:
shenik Featured By Owner Aug 19, 2006  Hobbyist Photographer
Zaraz sprawdzę. A czytam tak z przypadku, musiałam rysek na dysku zapisać, aby go potem w aktualce strony wrzucić. TAK... zrobiłam aktualkę Lemarite... :] *idzie sprawdzić pocztę*
Reply
:iconmilena-gorska:
milena-gorska Featured By Owner Aug 19, 2006  Hobbyist Digital Artist
tak dla rozrywki czytasz komenty przy moich prackach?

Jak ci chce to mozesz mi pozyczyc XD. Lubie kretki, ale moge tych farbek sprobowac XD

PS. Masz maila ode mnie!!!! Pilne!! (na post i na hotmailu XD)
Reply
:iconyuki-ryoko:
Yuki-Ryoko Featured By Owner Jul 17, 2006
ee tam ze 2, czy 3 na początek naprawde wystarczą nie ma co szalec :P...
Reply
:iconmetheor-shimotori:
Metheor-Shimotori Featured By Owner Jun 13, 2006
Pięknie, no. Zachwyciły mnie te promienie świała. Ja też tak chcę umieć!
Reply
:iconmilena-gorska:
milena-gorska Featured By Owner Jun 13, 2006  Hobbyist Digital Artist
bierzesz gumke, linijke i promienie gotowe XD
thx za komenta i fava :)
Reply
:iconkarin713:
Karin713 Featured By Owner Jun 13, 2006
Śliczniusie, piękne wspaniałe...itd. Po prostu bomba. Strasznie mi się podoba. Masz bardzo fajny i charakterystyczny styl. Twoje prace można rozpoznac od razu. Czekam na kolejne.
Reply
:iconasmodea:
Asmodea Featured By Owner Jun 13, 2006   General Artist
The buldings are a bit to clean, but I like the characters
Reply
Add a Comment: